شرح وظايف اداره خدمات پشتيباني مرکز
-
دریافت دستور العملهاي لازم در زمينه خدمات پشتيباني از مقام مافوق.
-
اجراي دستورالعملها در مورد مشخصات و حدود بهاي اقلام تداركاتي
-
ارائه راهنمائي لازم در خصوص سامانه های لجستیک و تدارکات الکترونیکی دولت و نحوه خرید از طریق سامانه الکترونیکی تدارکات دولت.
-
تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات
-
تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز و تأمین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان
-
انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات
-
رسیدگی و صدور دستور لازم به نامهها و گزارشهای رسیده
-
سازماندهی ، تعیین شرح وظایف ، تقسیم کار ، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین واحدهای زیرمجموعه
-
تعيين سيستم انبارداري مناسب و استقرار آن در انبارهای مرکز و نظارت بر اجرای دقیق .
-
نظارت بر امر نگهداري و حفاظت اموال و اقلام مصرفی مرکز و نظارت بر امور تداركاتي مرکز.
-
برنامهریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
-
برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی ، انبارداری ، تعمیرات و نگهداری آمبولانسهای مرکز
-
بررسي ميزان استهلاك و مصرف قطعات و لوازم يدكي ، سوخت و روغن و غيره.
-
نظارت بر خريدهای واحد تداركات و بررسي اسناد كارپردازان.
-
پيش بيني نيازهاي واحدها از نظر وسائل،تجهيزات و برآورد هزينه خريد آنها
-
كنترل و نظارت بر اسناد و دفاتر اجناس موجود در انبار.
-
نظارت بر حفظ و نگهداشت ساختمانهای مرکز ، تاسيسات ، تلفخانه و وسائل موجود.
-
نظارت بر انجام امور مربوط به تعمير ، تنظيف ساختمانها ، وسائل اداري ، تامين سوخت ، روشنايي.
-
تهيه و تنظيم گزارشهاي لازم برای مقام مافوق.
-
شركت در جلسات اداري.
-
رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن
-
تنظيم و تدوين شرايط و مفاد قراردادهاي امور خدماتي ، تاسیساتی ، تجهيزاتي و ...
-
برگزاری مناقصات مرکز .
-
نظارت برعملكرد فني واحد نقليه مرکز.
-
نظارت بر عملكرد رانندگان آمبولانسهای مرکز.
-
پالايش نيروهاي مورد نیاز واحد خدمات پشتیبانی .
-
نظارت بر عملكرد شركتهاي طرف قرارداد مرکز.
-
پيگيري امور رفاهي کارکنان مرکز.
-
پالايش اموال اسقاطي و برگزاري مزايده آنها .
-
نظارت برمصرف سوخت آمبولانسها.
-
كنترل و نظارت بر ورود و خروج پرسنل حوزه خدمات پشتیبانی.
-
نظم بخشي و جمع آوري اضافه كار پرسنل و پيگيري امور مربوطه تا حصول نتيجه.
-
كنترل و نظارت بر شركتهاي خصوصي طرف قرارداد مرکز ( خدمات حجمی ، ایاب و ذهاب ، آمبولانس خصوصی ، آشپزخانه ، تاسیسات ، پارکینگ ، تاکسی تلفنی ، زیراکس مهدکودک ، بوفه ، کتابخانه ، بانک ملی و .... )
-
انجام ساير امور محوله طبق دستور مقام مافوق.
|