شرح وظايف اداره خدمات پشتيباني مرکز                    
 
  • دریافت دستور العملهاي لازم در زمينه خدمات پشتيباني از مقام مافوق.

  •  اجراي دستورالعملها در مورد مشخصات و حدود بهاي اقلام تداركاتي

  • ارائه راهنمائي لازم در خصوص سامانه های لجستیک و تدارکات الکترونیکی دولت و نحوه خرید از طریق سامانه الکترونیکی تدارکات دولت.

  • تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات

  • تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز و تأمین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان

  • انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات

  • رسیدگی و صدور دستور لازم به نامه‌ها و گزارشهای رسیده

  • سازماندهی ، تعیین شرح وظایف ، تقسیم کار ، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین واحدهای زیرمجموعه

  •  تعيين سيستم انبارداري مناسب و استقرار آن در انبارهای مرکز و نظارت بر اجرای دقیق .

  •  نظارت بر امر نگهداري و حفاظت اموال و اقلام مصرفی مرکز و نظارت بر امور تداركاتي مرکز.

  • برنامه‌ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی

  • برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی ، انبارداری ، تعمیرات و نگهداری آمبولانسهای مرکز

  • بررسي ميزان استهلاك و مصرف قطعات و لوازم يدكي ، سوخت و روغن و غيره.

  • نظارت بر خريدهای واحد تداركات و بررسي اسناد كارپردازان.

  •  پيش بيني نيازهاي واحدها از نظر وسائل،تجهيزات و برآورد هزينه خريد آنها

  •  كنترل و نظارت بر اسناد و دفاتر اجناس موجود در انبار.

  •  نظارت بر حفظ و نگهداشت ساختمانهای مرکز ، تاسيسات ، تلفخانه و وسائل موجود.

  •  نظارت بر انجام امور مربوط به تعمير ، تنظيف ساختمانها ، وسائل اداري ، تامين سوخت ، روشنايي.

  •  تهيه و تنظيم گزارشهاي لازم برای مقام مافوق.

  •  شركت در جلسات اداري.

  • رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن

  •  تنظيم و تدوين شرايط و مفاد قراردادهاي امور خدماتي ، تاسیساتی ، تجهيزاتي و ...

  •  برگزاری مناقصات مرکز .

  •  نظارت برعملكرد فني واحد نقليه مرکز.

  •  نظارت بر عملكرد رانندگان آمبولانسهای مرکز.

  •   پالايش نيروهاي مورد نیاز واحد خدمات پشتیبانی .

  •  نظارت بر عملكرد شركتهاي طرف قرارداد مرکز.

  •  پيگيري امور رفاهي کارکنان مرکز.

  •  پالايش اموال اسقاطي و برگزاري مزايده آنها .

  •  نظارت برمصرف سوخت آمبولانسها.

  • كنترل و نظارت بر ورود و خروج پرسنل حوزه خدمات پشتیبانی.

  •  نظم بخشي و جمع آوري اضافه كار پرسنل و پيگيري امور مربوطه تا حصول نتيجه.

  •  كنترل و نظارت بر شركتهاي خصوصي طرف قرارداد مرکز ( خدمات حجمی ، ایاب و ذهاب ، آمبولانس خصوصی ، آشپزخانه ، تاسیسات ، پارکینگ ، تاکسی تلفنی ، زیراکس مهدکودک ، بوفه ، کتابخانه ، بانک ملی و .... )

  • انجام ساير امور محوله طبق دستور مقام مافوق.





     
  • نوشته شده
  • توسط مریم حسن خانی
  • ویرایش شده
  • توسط مریم حسن خانی
  • تعداد بازدید : 2152