حضور کارشناسان مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بیمارستان امام رضا(ع)
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) تبریز کارشناسان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی تبریز جهت ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات پرسنل و ارباب رجوع از روز شنبه تاریخ 11 – 12 و سیزدهم آذرماه 1402 در طبقه همکف بیمارستان امام رضا(ع) تبریز استقرار یافتند .
بنا به همین گزارش کارشناسان این مدیریت ضمن بازدید میدانی از برخی واحد های اداری ، مالی و پشتیبانی و بخشها با مسئولان و کارشناسان این واحد ها درباره نحوه ارائه خدمت گفت وگو و استاندارد های اجرا شده را مشاهده کردند.
شایان ذکر است: مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) به عنوان بزرگترین مرکز شمالغرب کشور با خدمات بسیار گسترده تخصصی و فوق تخصی به بیماران و مراجعین نیاز دارد که برای پیاده سازی استاندارد های حقوق بیمار و ارائه خدمات با کیفیت که از اولویت های تیم مدیریت و رهبری این مرکز آموزشی درمانی می باشد از توانمندیهای تمام اساتید و مدیران و دانشجویان و کارکنان گرانقدر مرکز استفاده کند.
همچنین بررسی شاخص های ارزیابی مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه، حضور کارشناسان این مدیریت در راستای بررسی مشکلات و رفع نیازهای مرکز، نحوه ارائه بهینه خدمت به بیماران و مصاحبه های حضوری با پرسنل و ارباب رجوع مرکز و نهایتا ارائه راهکارهای عملی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز بسیار راهگشا خواهد بود.
برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید.