تاریخ : سه شنبه 23 اسفند 1401
کد 743

هر روز، روز تشکر و قدردانی است

در مناسبت های مختلف از کارکنان بیمارستان امام رضای تبریز تقدیر می شود

دکتر محمدزاده: داشتن روحیه قدردانی در روابط اجتماعی باعث انتشار حس شادمانی، با ارزش بودن، امید، انگیزش اجتماعی و برخورداری از زندگیِ رضایت‌مندانه می‌شود

 
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضای تبریز دکتر محمدزاده گفت: برنامه تقدیر از کارکنان بیمارستان امام رضای تبریز در مناسبت های مختلف در طول سال جریان دارد. ما قدردانی از تلاشهای همکاران را وظیفه خود می دانیم

وی با تشریح اینکه: قدردانی  زمانی به وجود می‌آید که فرد منفعتی را که دریافت کرده به خود نسبت نمی‌دهد بلکه می‌داند که این منفعت به دلیل نیت خوب فرد دیگری به او رسیده است گفت: این شناخت برای مدیریت بیمارستان و کارکنان احساس خوشایندی به بار می آورد.

دکتر محمدزاده افزود: ابراز قدردانی در برابر همکاران در واقع انتشار یک حس مثبت است و باعثِ افزایش حمایت اجتماعی در بین همکاران در مجتمع بیمارستانی امام رضای تبریز می شود. در مجموع داشتن روحیه قدردانی در روابط اجتماعی باعث انتشار حس شادمانی، با ارزش بودن، امید، انگیزش اجتماعی و برخورداری از زندگیِ رضایت‌مندانه می‌شود.

رئیس مرکز امام رضا(ع) با بیان اینکه قدردان ‌بودن در محل کار نیازمند دیدی فراتر از وظیفه مداری است گفت: در نگاه وظیفه ‌مدار افراد خود را موظف به تشکر و قدردانی نمی‌داند وچنین روندی در دراز مدت برای مسئولین و کارکنان می‌تواند حالت فرسایشی داشته باشد.

گفتنی است: در جریان بهمن و اسفند ماه سال جاری در نشست های جداگانه  با حضور رئیس و معاونین مرکز از همکاران مددکار اجتماعی ( 15 بهمن روز میلاد حضرت علی، روز ملی مددکاری)، همکاران جانباز مرکز (ششم اسفند روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس روز جانباز)، مهندسین واحد تجهیزات پزشکی ( روز 29 بهمن روز نگهداشت تجهیزات پزشکی )، مهندسین واحد تاسیات مرکز ( پنجم اسفند روز مهندس )، مشاور حقوقی مرکز( 7 اسفند روز وکیل مدافع )، کارشناسان واحد تغذیه مرکز( روز 17 اسفند روز جهانی رژیم درمانگر)  قدردانی شد.

    

    

    .