شاخص های اعتبار بخشی مجموعه ای ارزشمند برای حرکت در مسیر ارتقا سطح خدمات است
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا(ع) دکتر مجتبی محمدزاده در جمع کارکنان اداره بهبود کیفیت و اعتباربخشی و مدیران واحدهای پشتیبانی و مدیریت دفترخدمات پرستاری عنوان کرد: بحث اعتباربخشی نباید تمام شده فرض شود و با بررسی نقاط قوت و ضعفی که با حضور کارشناسان محترم وزارتی در چند روز اخیرو با کمک کارشناسان اداره اعتباربخشی و بهبود کیفیت بیمارستان در طول سال به آن رسیده ایم باید در مسیر ارتقا سطح خدمات مرکز قدم برداریم.
وی ضمن تقدیر از تلاش های ایثارگرانه همکاران و با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسه بررسی پس خوراند فرآیند اعتبار بخشی توسط کارشناسان وزارتی در واحد هاست ادامه داد: همانطور که نقاط قوت خود را می پذیریم باید نقاط ضعفی را که در طی فرآیند اعتبار بخشی احصا شده بپذیریم و در صدد جبران و اصلاح این موارد باشیم.
رئیس بیمارستان امام رضای تبریزافزود: هدف ستاد مرکز از سیاست گذاری و اجرای آن این است که اثربخشی سیاست ها را درسطوح مختلف ارایه خدمات مشاهده کنیم، اینکه سیاستی روی کاغذ اثربخش دیده شود ولی اثربخشی عملی آن را در سطوح مختلف سیستم و به خصوص در پایین ترین سطح آن نبینیم پذیرفته نیست و باید با بررسی راهکارها، همفکری، همدلی و خردجمعی در پی اجرا و اثربخشی باشیم.
وی در ادامه سخنان خود از ضرورت فرهنگسازی روحیه اخلاص، همدلی و وحدت بیشتر در مجموعه بیمارستان سخن گفت و اضافه کرد: همه ی مدیران واحدها موظف اند با سیاستگذاری صحیح و عملکرد مثبت نسبت به کارکنان خود روحیه اخلاص و همدلی را در بین آنان تقویت کنند.
در این جلسه دکتر سجاد احمدی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی، مدیر اداره بهبود کیفیت و اعتبار بخشی و مدیران واحدهای پشتیبانی و مدیر خدمات پرستاری مرکز حضور داشتند و به ارایه نظرات و دیدگاه های خود در رابطه با سنجه های اعتبار بخشی و میزان موفقیت بیمارستان در عمل به این سنجه ها پرداختند.