مسئول روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع : خسرو آقاپور
شرح وظايف روابط عمومي
1 جمعآوري اطلاعات و اخبار مربوط به فعاليتها ، اقدامات ، طرحها و برنامههاي سازمان بهمنظور تهيه خبر و گزارش و تدوين سياستهاي خبري و تبليغاتي از طريق :
شركت در جلسات مديران و سياستگذاري سازمان .
- شركت در گردهمائي هائي كه از سوي سازمان برگزار مي شود.
- دريافت گزارش فعاليتها ، برنامههاي واحدهاي مختلف ، صورتجلسات شوراها و مكاتباتي كه ارزش اطلاعرساني دارند.
2- ارتباط مستمر با مخاطبان سازمان و بررسي ديدگاهها و سنجش افكار عمومي مخاطبان سازمان ، رسانه ها و نخبگان از طريق :
- برنامه ريزي ارتباطات مردمي.
- انجام گرفتن طرحهاي نظرسنجي.
- انجام گرفتن تحليل محتواي رسانه ها .
- برگزاري مصاحبه هاي عمومي و اختصاصي.
3- بررسي مطالب انتشار يافته در رسانه هاي خبری كه به طور مستقيم و غيرمستقيم با فعاليتها و وظايف سازمان مرتبط است ، از طریق گردآوری و ارزشیابی مندرجات رسانه های مکتوب ، شنیداری ، تصویری و الکترونیکی ، به منظوراطلاع رساني درسطح سازمان و پاسخگوئي ، ارائه توضيحات تكميلي و جوابيه در صورت لزوم .
4- انعكاس فعاليتهاو برنامههاي سازمان به مردم ،دولت ، رسانه و سازمانهاي داخل وخارج كشور از طريق :
- تهيه و تنظيم اخبار، گزارش، اطلاعيه، آگهي و انعكاس آن در رسانهها .
- انتشار نشريه ادواري داخلي در سطح سازمان .
- انتشار نشريه عمومي يا تخصصي ، کتاب ، بروشور و جزوات آموزشی و تحصصی براي استفاده عموم مخاطبان سازمان در جامعه .
- تهيه عكس ، فيلم ،تيزر و ديگرمقوله هاي ارتباطات تصويري ازفعاليتهاي سازمان وانعكاس آنها .
- انتشار گزارش عملكرد سازمان و واحدهاي مختلف آن به صورت مکتوب ، الکترونیکی و تصویری .
- مشاركت و برنامهريزي براي برگزاري همايش ها و نمايشگاه ها .
5 . روابط عمومي الكترونيك
- طراحي ، ايجاد و به روز رساني وب سايت سازمان با همکاری واحدهای دیگر.
- انتشار مستمر اطلاعات و اخبار سازمان از طريق وب سايت سازمان .
6. اهتمام به نكوداشت مناسبتها و مراسمهاي مذهبي و ملي با لحاظ ارزش هاي موجود در جامعه .