کلاس آموزشی مهارت های ارتباطی به همت دفتر خدمات پرستاری برای کارکنان بیمارستان امام رضا(ع) برگزاری می شود / موفقیت سازمانها در گرو مهارتهای ارتباطی تمام کارکنانشان می باشد .
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز حسن خورده فروش گفت: برقراری ارتباط اساسیترین گام در حوزه درمان است و بسیاری از صاحبنظران بر این باورند که برقراری ارتباط نقش اساسی در موفقیت و پیشرفت بهبودی درمان دارد و موفقیت سازمانها در گرو مهارتهای ارتباطی تمام کارکنان می باشد.
مدیر خدمات پرستاری بیمارستان امام رضا (ع) با بیان اینکه کلاس های آموزش و ارتقاء مهارتهای ارتباطی برای کارکنان مرکز در رده های مختلف زیر نظر مدیریت پرستاری مرکز برگزار می شود گفت: نتیجهٔ تقویت مهارت ارتباطی را میتوان در بهبود کیفیت رتباطات، تقویت رابطه عاطفی، اعتمادسازی، تعامل بهتر در محیط کار، فرسایش شغلی کمتر ، افزایش راندمان در کار تیمی، حل آسانتر مسائل به کمک دیگران، دستاوردهای بهتر در مذاکره و دهها حوزهٔ دیگر می توان تجربه کرد.
گفتنی است: مهارت های ارتباطی برای گروههای مختلف پرستاری، منشی های بخشها، کادر نگهبانی، کادر اداری و دیگر همکاران بصورت برنامه ریزی شده در طول سال از طرف واحد آموزش مدیریت پرستاری بیمارستان امام رضا علیه السلام در حال برگزاری می باشد
.
برای دیدن تصویر بیشتر کلیک کنید.